HTML

Foci a köbön

Foci a harmadikon

Friss topikok

Linkblog

NB III, DUNA-CSOPORT, 26. FORDULÓ, TESTVÉRCSATA UTÁN. Interjú Havrán Gergellyel (III. Kerületi TUE) és Havrán Józseffel (Százhalombattai LK)

2008.05.23. 02:17 Hormat

Az NB III elmúlt hétvégi játéknapjának egyetlen fővárosban játszott vasárnapi mérkőzésén az adta a III. Kerületi TUE–Százhalombattai LK egyik érdekességét, hogy hazai oldalon Havrán Gergely, míg a vendégeknél Havrán József lépett pályára. A névazonosság nem véletlen, a szemmel láthatóan jó testvérek szívesen válaszoltak a Foci a köbön kérdéseire az összecsapást követően.
 
– Az történt a pályán, amire számítottak?
Havrán József: – Előzetesen tudtam, hogy nagyon kemény mérkőzés vár ránk, azt persze nem gondoltam volna, hogy ilyen gyenge játékkal fogunk előrukkolni. De azért természetesen gratulálok az ellenfélnek, hogy pontot sikerült szerezniük. (nevet)
Havrán Gergely: – Mi titkon bíztunk abban, hogy győzünk, de egy jóval erősebb riválissal játszottunk. Szerintem jogos az iksz, de a végén akár nyerhettünk is volna.
 
– Jelentett-e presztízst számukra, hogy vélhetőleg tudták, mindketten a kezdőcsapat tagjaként harcolhatnak egyesületük sikeréért?
Havrán József: – Igazából én nem nagyon szeretek ellene játszani, sőt, nézni sem, mert nagyon elfogult vagyok vele, természetesen a testvéri szeretet miatt. Pluszmotivációt számomra nem jelentett, de azért örültem, hogy a kezdőcsapatban kapott helyet.
Havrán Gergely: – Nekem végül is a bátyám volt a példaképem. Persze, biztos volt bennem motiváció, de saját magamnak szerettem volna bizonyítani, nem neki.
 
– Mi a véleményük a két gólról?
Havrán József: – Nálunk a szöglet utáni gólt begyakorolt figura eredményezte, mi az ilyenekből életveszélyesek vagyunk. A másik találat, amit mi kaptunk, természetesen annyira nem tetszik, de jól eltalált lövés volt, ám óriási védelmi hibából született.
Havrán Gergely: – Egyetlen egy dologra hívta fel a figyelmet az edzőnk, Bognár György: a rövid sarokra figyeljünk, a pontrúgásaik nagyon erősek és veszélyesek. Hát, mi ebből megkaptuk a gólt... Aztán meg a leszúrást. A miénk pedig védhetetlen, gyönyörű találat volt.
 
– Ha megnézzük a két csapat eddigi szereplését, miként fest a saját együttesük mérlege?
Havrán József: – Nálunk az első két forduló nagyon nehezen indult, bár én azokon a mérkőzéseken nem szerepeltem. (A Százhalombatta a tavaszi első két játéknapon mindössze egy pontot szerzett: a Martonvásár ellen hazai pályán 0–0-ra végzett, míg Sárisápon 1–0-ra kikapott Gálvölgyi István gárdája – a szerző.) Azóta volt nyolc győzelmünk és ez az egy iksz. Véleményem szerint kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtunk, úgy érzem és remélem, ez már a bajnoki címet is jelenti.    
Havrán Gergely: – A mi csapatunk többre képes, már ami a helyezést illeti. Nekünk célunk az első öt hely valamelyike, reméljük, össze is jön.
 
– Ha minden igaz, jövőre elmarad a testvércsata, hiszen hogy a Kerület az NB II-be jusson még az idén, arra nagyjából annyi sansz van, mint Vad Katalinnak az apácazárdába való sikeres bejutáshoz.
Havrán József: – Előzetesen erről nem nagyon szeretnék nyilatkozni, mert elég sok ajánlatom van, még a legmagasabb osztályból is keresnek. Nem tudom még a hogyan továbbot. Természetesen jól érzem magam Százhalombattán, és biztos, hogy ezt a csapatot részesítem előnyben.
Havrán Gergely: – Istenigazából valamennyire a munkám fontosabb, mint a foci. Ezért jöttem vissza, mert nekem ez az otthonom. Végül is titkon remélem, hátha összejön valami. Életem legnagyobb vágya, hogy a bátyámmal egy csapatban szerepeljek valahol.
 
– De vajon ez a vágya a bátyjának is?
Havrán József: – Biztos is vagyok benne, hogy életünk folyamán fogunk együtt játszani, és nem csak kispályás tornákon. De hogy ez hol lesz, majd az élet eldönti. Igazából nálam sem elsődleges célpont a futball, mellette sok minden mással is foglalkozom. Nekem sem könnyű a döntés ilyen téren.
 
– Jelenlegi éllovas és vélhetően a Tata ellen bebiztosítja bajnoki címét a Százhalombatta. Mennyire megérdemelt a Pest megyeiek elsősége? Mivel tűnik ki az SZLK a mezőnyből?
Havrán Gergely: – Magasan a Duna-csoport legjobb csapata, játékosállományban is, no meg az anyagi helyzete is jó lehet, hiszen tudnak vásárolni. Rég láttam az NB III-ban ennyire kiemelkedő együttest. Tavaly vagy tavaly előtt nem volt ilyen Batta-szintű csapat, legalábbis a Felcsút óta biztosan nem. Játsszák a futballt, tetszik a játékuk.
Havrán József: – Szerintem rá kell nézni a tabellára. Mi ott állunk az elején. Úgy érzem, hogy megérdemelten.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fociakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr31483348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása