HTML

Foci a köbön

Foci a harmadikon

Friss topikok

Linkblog

VALLOMÁS. Fiú az apáról, avagy GRÓF DÁVID szerint édesapja, Gróf Attila hazánk legjobb kapusedzője

2008.04.14. 15:08 Hormat

Nemrégiben interjút olvashattak a Vasas volt cerberusával, jelenlegi kapusedzőjével, Gróf Attilával. A Foci a köbön megkereste a jelenleg Skóciában futballozó Gróf Dávidot, mondja el, ő miként látja édesapja karrierjét. Az egyik legnagyobb honi kapustehetség örömmel vállalkozott a feladatra.
 
„Röviden azt mondhatnám, hogy ő az oka annak, hogy kapus lettem és vagyok – felelte Gróf Dávid. – A pálya szélén nőttem fel, őt néztem, mindig is ő volt a példaképem, és olyan akartam lenni, mint apu. Amikor megszülettem, még Újpesten játszott. Nagyon kicsi voltam, és nem sok emlékem maradt abból az időszakból. A Vasas-időszakból viszont rengeteg. Mondhatni, ott nőttem fel a Vasas-pályán. Apuval gyakoroltam minden szabadidőmben. Azt magabiztosan kijelenthetem, hogy Magyarország legjobb kapusedzője vált belőle. És mivel itt, Skóciában is dolgoztam már jó néhány trénerrel, azt mondhatom, hogy itt is a legjobb lehetne, ha esetleg a jövőben sikerülne kijuttatnom...”
(Terveink szerint hamarosan hosszabb interjúban mutatjuk be Gróf Dávidot.)

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fociakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr41425188

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: relevant webpage 2017.11.23. 02:28:27

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása