HTML

Foci a köbön

Foci a harmadikon

Friss topikok

Linkblog

NORVÉGIÁBAN CSAPATA LEGJOBBJA, ITTHON ELFELEJTETTÉK. Rézmányi György még mindig Angliába vágyik, de jelenleg a messzi északon bizonyít

2008.04.14. 16:15 Hormat

Úgy érzem, jól sikerült
a tavalyi évem!”
 
Itt van egy tehetséges, sokra hivatott fiatalember, akiről alighanem elfeledkeztek sokan – minden szinten.
Rézmányi György – merthogy róla lesz szó az alábbiakban – húszas évei közepén jár, korábban megfordult jó néhány hazai klubban, ám a 2007/2008-as szezonban a norvég második vonalban futballozott hétről hétre.
Nem a kispadon ült, nem a lelátóról figyelte a játékot – futballozott.
A Steinkjer bár legutóbb az északi ország második vonalának második csoportjában csak a biztos bennmaradást érő tizenegyedik helyen végzett, Rézmányi György az egyik legmeghatározóbb tagjává vált nem csupán együttesének, de a ligának is.
Majd egy esztendeje már olvashattak vele egy hosszabb interjút az „Ezek a mai fiatalok!” című sorozatunkban, a remek képességekkel megáldott labdarúgót nemrégiben újra megkerestük, és örömmel állt honlapunk rendelkezésére.
 
– Hogy halad a norvég nyelvvel?
Kezdem megértetni magam és próbálom használni kisebb-nagyobb sikerrel – felelte Rézmányi György.
– Egyáltalán mennyire nehéz magyarként élni Norvégiában?
Szerencsére nem én vagyok az egyedüli külföldi, és jelenleg itt van velem a barátnőm is három hetet, aki sok mindenben segít, szóval most könnyebb az életem és már van egy év külföldi rutinom is
Közelebb van álmaihoz, azaz Angliához?
Úgy érzem, ha hasonlóan jól sikerül ez a szezonom, mint a tavalyi, akkor meg van rá az esélyem. Elfelejtettem mondani, hogy volt nálunk téli liga is, ahol hat olyan csapattal játszottunk, akikkel egy bajnokságban vagyunk, és szerencsére jól ment a játék, mert négy góllal tudtam segíteni a csapatot.
Van már menedzsere?
Nincs menedzserem, aminek sajnos néha érzem a hiányát, de bízom benne, és persze azon is vagyok, hogy a játékommal fel tudjam hívni valakinek a figyelmét, így ezáltal könnyebb lesz az előrelépés.
Tavaly pedig minden meccsen kezdőként lépett pályára belső és szélső középpályásként, a második legtöbb időt töltötte a gyepen. Egy ilyen szezon után csak keresik máshonnan?
Egyelőre velem nem tárgyaltak más kluboktól. Az év végéig szól a szerződésem, és csak a jelenre próbálok koncentrálni.
A régi csapattársakkal tartja a kapcsolatot?
Igen, tartom pár barátommal a kapcsolatot. Például tavaly decemberben Balogh Bélát meg is látogattam Colchesterben. Ferenczi Gáborral – aki jelenleg Tatabányán focizik – is nagyon jó viszonyt ápolok, még az MTK-ban fociztunk együtt. Van még néhány csapattársam, akivel szintén tartom a kapcsolatot.
– Nemrégiben tértek vissza az edzőtáborból. Összességében hány napot töltöttek el, és mivel telt egy „átlagos" napjuk?
Összesen három napot töltöttünk el Sunndsval városában, ahol két edzőmeccset játszottunk. Az egyiket 6-2-re, a másikat 6-0-ra nyertük meg. Délelőtt edzésünk, délután pedig meccsünk, este szabadfoglalkozás volt. Szeretné részletesebben?
– Hogy milyen mennyiségű és minőségű munkát végeztek el, azzal nagyjából képben vagyok. Az azonban érdekelne, mit csináltak a szabadfoglalkozás alatt? Hiszen gondolom, néha bábeli zűrzavar uralkodik. Szóval? Kártyáztak, csocsóztak?
Az első az új játékosoknak volt ilyen „beilleszkedős" este, ahol mindenféle mókás dologgal szórakoztattak minket, főleg énekeltek. A második este pedig buliztunk egy szórakozóhelyen.
– Az szép lehetett Az edzőtáborra visszatérve: gondolom, a közelgő rajt miatt már nem a fizikai munkán volt a hangsúly.
Főleg a taktikai elemeket gyakoroltuk, és a két mérkőzésen minden futballista kapott játéklehetőséget, szóval a huszonkét játékos közül mindenki szerepelt legalább egy meccsen.
– Miként értékelné az előző szezont? Ha jók az információim, hét alkalommal volt eredményes.
A csapat kicsit fiatal, ezért talán tapasztalatlan, ezért a tizenegyedik helyen végeztünk. Sok meccset játszunk műfüvön, amihez nekem is hozzá kellett szoknom. Úgy érzem, jól sikerült a tavalyi évem, érzem az edzőnk bizalmát és ezért nagyobb az önbizalmam. Egyébként huszonhárom mérkőzésen léptem pályára. Hét gólt rúgtam és nyolc gólpasszt adtam. A csapatból én töltöttem a pályán a második legtöbb időt.
– Erősödtek vagy gyengültek az új évadra?
Erősödtünk. Négy tapasztaltabb játékos érkezett hozzánk, akik alacsonyabb osztályból jöttek, de ott kimagasló teljesítményt nyújtottak, szóval szerintem a középmezőnyben végzünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fociakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr4425269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása